Wakker worden met kriebels in je buik! - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Corry Wijnja - WaarBenJij.nu Wakker worden met kriebels in je buik! - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Corry Wijnja - WaarBenJij.nu

Wakker worden met kriebels in je buik!

Door: corrywijnja

Blijf op de hoogte en volg Corry

09 Januari 2011 | Nederland, Lemmer

Hallo allemaal!

Vanochtend werd ik wakker met een buik vol kriebels en besefde ik me dat het nog maar 7 nachtjes duurt voordat ik naar Zambia vlieg! De tijd vliegt voorbij deze laatste weken en ik begin de spanning nu dan toch ook wel steeds meer te voelen! Nu nog een laatste berichtje uit Nederland en dan hoop ik jullie de volgende keer te laten weten hoe het in Zambia is!

Afgelopen woensdag ben ik samen met Melanie naar Nijmegen afgereist om daar samen met Danielle, Laura en Lars(coördinator vanuit ISOP) voor leuke verhalen/ervaringen en nuttige tips van Tom en Mandy. Tom en Mandy zijn eind december na een half jaar weer teruggekomen uit Zambia. Door hun verhalen hebben we ook weer meer informatie gekregen voor ons eigen project! Zoals het nu staat wil ik me graag gaan bezighouden met het organiseren van sportevenementen en HRM(Human Resource Management), Tom en Mandy vertelden ons namelijk dat de medewerkers van Sport in Action allemaal nog vrij zelfstandig werken en niet echt één team zijn. Ik hoop dat we hier met z'n allen misschien wat aan kunnen gaan doen, maar dit zullen we dan wel goed moeten aanpakken! Een mooie uitdaging dus!

Afgelopen vrijdag samen met Melanie om en om 12 uur lang gefietst tijdens het door ons georganiseerde 12-uurs cardiomarathon in het Sportgezondheidscentrum op het Hanze Instituut voor Sportstudies. De opkomst was helaas niet heel groot, maar ondanks dat hebben we toch nog 320 euro weten op te halen! Bedankt allemaal! Ook tijdens de nieuwjaarsreceptie met de familie nog geld opgehaald voor ISOP, alemaal nog super bedankt!

Aankomende week zal in het teken staan van de laatste dingen afronden voor school, afscheidsetentjes, afscheidsfeestjes en mijn tas inpakken! (hmm, dat zal nog lastig worden ben ik bang..) En dan volgende week zondag op naar Schiphol om het vliegtuig in te stappen voor hopelijk een geweldige ervaring, waarbij ik Nederland en jullie stiekem toch wel erg zal gaan missen!

Liefs,
Corry

  • 09 Januari 2011 - 10:47

    Mayke:

    ...die kriebels die herken ik wel... :)Spannend....maar ik weet zeker dat het helemaal goed komt!
    Wij zullen jou ook gaan missen hoor!

    Liefs Mayke

  • 09 Januari 2011 - 11:05

    Mem:

    Die kriebels zijn een gezond voorteken.Ik weet zeker dat je het naar de zin zult hebben.
    Als je er eerst maar eenmaal bent.

    Vel groetjes mem.

  • 09 Januari 2011 - 11:09

    Kaar:

    Jaaaa.. we gaan jou ook missen! Het klinkt wel heel leuk allemaal!

    X en tot woensdag?

  • 09 Januari 2011 - 12:15

    Patrick,Tiny & Milan:

    JAAAAA wij gaan jou ook super erg missen.
    En de etentjes beginnen vanavond al, gezellig zussie, heb er zin in!!

  • 15 Januari 2011 - 20:07

    Tante Geertje:

    nadat ik je vanmiddag aan de telefoon had:
    nogmaals een hele goede reis,geniet van alles wat je meemaakt, leuk en misschien ook minder leuk,deze ervaring neemt niemand je af.
    we blijven je volgen .......
    groet, elze, hessel en geertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lemmer

Corry

Actief sinds 05 Nov. 2010
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 18150

Voorgaande reizen:

16 Januari 2011 - 25 Juni 2011

Stage in Zambia!

Landen bezocht: