Voorbereidingen zijn gestart! - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Corry Wijnja - WaarBenJij.nu Voorbereidingen zijn gestart! - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Corry Wijnja - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen zijn gestart!

Door: corrywijnja

Blijf op de hoogte en volg Corry

05 November 2010 | Nederland, Lemmer

Hallo allemaal!

Welkom op mijn waarbenjij.nu! Hier kunnen jullie straks mijn ervaringen en leventje volgen in Zambia.

Voor mijn opleiding Sportmanagement aan het Hanze Instituut voor Sportstudies ga ik 5 maanden stagelopen in Lusaka, de hoofdstad van Zambia. Ik ga stagelopen bij de organisatie Sport in Action(SIA). SIA houdt zich bezig met sportontwikkelingswerk in heel Zambia, om de kwaliteit van het leven van de mensen daar te verbeteren.

Al een tijdje ben ik bezig met de voorbereidingen en vorige maand heb ik dan ook al mijn eerste voorbereidingsweekend gehad bij ISOP, de organisatie vanuit Nederland waarmee ik naar Zambia ga. Samen met 4 andere studenten, 3 meiden (Melanie, Danielle en Laura) en 1 jongen (Floris), zal ik me gaan bezighouden met het meedraaien in de organisatie van verschillende projecten en het geven van sportlessen op scholen in Lusaka. 12/13 en 14 november zal het tweede voorbereidingsweekend zijn en hoop ik nog meer te weten te komen over mijn werkzaamheden in Zambia!

De vaccinaties zijn al bijna allemaal binnen en afgelopen week heb ik mijn ticket ook al geboekt! Op 16 januari vlieg in via Johannesburg naar Lusaka toe. 11 juni zal mijn stage eindigen in Lusaka en zal ik samen met Melanie en Floris nog met een overland trip doorreizen naar Johannesburg. Daar blijven we dan nog een aantal dagen en op 25 juni zal ik weer op schiphol landen!

Ik heb er al heel erg veel zin in en zal jullie via deze site op de hoogte houden van al mijn belevingen en stagebezigheden in Zambia!

Liefs,
Corry

  • 09 November 2010 - 11:52

    Tiny:

    He allerliefste zussie van me. Ik ga je super veel missen als je weg bent! Maar gelukkig heb je internet daar dus we contacten regelmatig ff hoor.
    Op school zijn we vandaag de actie gestart voor jullie. Kinderen zijn dol enthousiast dus komt helemaal goed.

    DIKKE KUS VOOR MIJN ZUS
    xxx

  • 13 November 2010 - 10:11

    Annemarie:

    Hallo Corry

    Wat mooi dat je er zoveel zin in hebt.
    Ik hoop dat je er een hele mooie tijd gaat beleven.Gelukkig duurt het nog even.(voor mem dan).

    Veel liefs mem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lemmer

Corry

Actief sinds 05 Nov. 2010
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 18149

Voorgaande reizen:

16 Januari 2011 - 25 Juni 2011

Stage in Zambia!

Landen bezocht: